مشاغل مناسب برای مهاجرت به کانادا می تواند آینده کاری شما را در کانادا تضمین کند. سام راد

مشاغل مناسب برای مهاجرت به کانادا

مشاغل مناسب برای مهاجرت به کانادا

کشور کانادا، یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای دنیا است. این کشور، با ایجاد راه و روش‌های مختلف و متفاوت، نشان داده است که قصد دارد مهاجرین را به بهترین شکل ممکن در کشور خود، سکنا دهد. در این مقاله قصد داریم، ۱۰ شغل مناسب برای مهاجرت به کانادا را بررسی کنیم و ببینیم که آیا ما نیز می‌توانیم با کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاغل مناسب کانادا، مهاجرت آسان‌تری نسبت به سایرین داشته باشیم یا خیر. سام راد، در این راه، همراه شما خواهد بود تا بتوانید مهاجرت خود را به سادگی پیش ببرید. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

ویزای کاری کانادا

یکی از روش های اصلی در مهاجرت به کشور کانادا، مهاجرت از طریق کار است. زیر شاخه این موضوع، راه‌های زیادی وجود دارد. جاب آفر، اکسپرس اینتری، برنامه استانی PNP، اسکیل ورکر، اسکلید تریدر و …، از روش‌هایی هستند که شما می‌توانید از طریق آن‌ها مهاجرت نمایید. دقت داشته باشید که شما در این روش در ابتدا ویزای کاری دریافت نموده و پس از گذراندن مدتی در کشور کانادا، با هماهنگی وکیل مهاجرت و یا شرکت مهاجرتی خود، اقامت دائم خود را دریافت می‌نمایید و در روش های محدودی مانند استارتاپ ویزا از ابتدا اقامت دائم دریافت می‌کنید.

شغل مناسب چگونه تعریف می‌شود؟

در ابتدا، ما باید به بررسی دقیق پارامترهای یک شغل مناسب و خوب بپردازیم و سپس به بررسی مشاغل بپردازیم. زمانی که شما به دنبال مناسب‌ شغل می‌گردید، ممکن است معیار های شما کوتاهی مسیر باشد، یا ممکن است درآمد و ساعت کاری آن شغل مد نظر شما قرار گیرد یا ممکن است صرف محیط آرام در کار، در ذهن شما مناسب باشد. با ما همراه باشید تا پارامتر های ۱۰ شغل مناسب برای مهاجرت به کانادا برای سام راد را بهتر بشناسیم.

  1. تقاضای بازار

ممکن است شغلی مانند شغل طلاساز بسیار شغل مناسبی باشد؛ اما کشور کانادا نیاز به طلاساز نداشته و به همین دلیل، شغل مناسبی در کشور کانادا به حساب نخواهد آمد. پس اولین پارامتر، تقاضایی است که کشور کانادا دارد. شرکت Samrad AI، که مقر اصلی شرکت سام راد در کشور کانادا است، به واسطه اطلاعات و ارتباطات خود، تمام نیازهای بازار کشور کانادا را شناخته و متناسب با همان، شما را به کشور کانادا مهاجرت می‌دهد.

  1. درآمد

همانطور که همه ما می‌دانیم، درآمد یکی از اصلی‌ترین پارامترهای کار و شغل است. هیچ انسانی نیست که درآمد شغلش، برای خودش مهم نباشد. در واقع، ایده‌آل ذهنی هر کس، فعالیت در حیطه شغلی خود، با بالاترین درآمد ممکن است. کشور کانادا، با ایجاد یک ساختار کلی درآمدی، همه را در یک حداقل درآمدی قرار داده است و به همین دلیل، شما نگران درآمد نخواهید بود.

  1. سختی کار

این که کاری که شما انجام می‌دهید به چه اندازه سخت و دشوار است و شما باید چه میزان تلاش کنید تا به دستاورد شغل خود برسید، یکی از مهم ترین چالش‌های مشاغل است. سختی کار در مشاغل، نسبت به شغلی که شما انتخاب کرده‌اید سنجیده خواهد شد.

  1. مزایا

مزایا برای هر کسی متفاوت است. ممکن است فردی به واسطه داشتن مزیت بیمه، رضایت به مناسب بودن کار داشته باشد، اما فرد دیگری علاقه‌مند به داشتن مزایای دیگر مانند اضافه‌کاری، ناهار و … داشته باشد. این پارامتر نیز، در دسته پارامترهایی است که به صورت شخصی و متناسب با هر فرد است. اما به صورت کلی، کشور کانادا، برای همه افراد بیمه را قرار داده است.

حال باید به بررسی ۱۰ شغل مناسب برای مهاجرت به کانادا بپردازیم.

۱۰ شغل مناسب برای مهاجرت به کانادا

ما به بررسی مشاغل مناسب با استفاده از برخی پارامترهای ممکن کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

درآمد

به لحاظ درآمدی، مشاغل مناسب در کشور کانادا، عمدتا در حوزه پزشکی هستند. اما برخی رشته های دیگر نیز وجود دارند که درآمد بالایی دارند. لازم به ذکر است که درآمدها به صورت سالانه است.

پزشکی : ۲۵۳ هزار دلار
دندان پزشکی : ۱۷۲ هزار دلار
روانشناسی : ۱۳۸ هزار دلار
پرستاری : ۱۰۳ هزار دلار
بینایی سنجی : ۱۰۳ هزار دلار
علوم کامپیوتر: ۱۱۸ هزار دلار
معدن : ۱۲۸ هزار دلار
وکالت : ۹۸ هزار دلار

 بانوان

برخی مشاغل، که در کشور کانادا برای زنان بسیار مناسب است را در این پارامتر بررسی خواهیم کرد. زنان در این مشاغل، راحتی و امنیت ذهنی داشته باشند و در کنار آن به راحتی درآمد بسیار بالا داشته باشند.

مدیر اجرایی : ۱۴۷ هزار دلار
وکالت : ۱۱۵ هزار دلار
پزشکی : ۱۴۴ هزار دلار
پرستاری : ۹۲ هزار دلار
مدیریت منابع انسانی : ۷۹ هزار دلار
مدیریت بازاریابی : ۷۸ هزار دلار
تحلیل‌گر بازار : ۶۱ هزار دلار

مشاغل فنی‌حرفه‌ای

مشاغل فنی‌حرفه‌ای، مشاغلی هستند که شما با اخذ مدرک آن‌ها در این شغل مشغول به کار شده‌اید. برخی از این مدل کارها، بسیار پردرآمد و مناسب بوده و زندگی خوبی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

معماری طراحی
حسابداری هتلداری
برقکاری آشپزی

مشاغل آزاد

برخی از مشاغل نیز برای کار آزاد بسیار مناسب هستند. این مشاغل، نیاز به مدرک دانشگاهی نداشته و شما به راحتی می‌توانید به صرف داشتن تجربه در آن فعالیت داشته باشید.

سرآشپز : ۵۸ هزار دلار عکاس : ۴۸ هزار دلار
راننده : ۷۵ هزار دلار

 

مشاغل بدون مجوز کار

این دسته از مشاغل، برای عمده جامعه و حتی مهاجرین، شغل موقت به حساب می‌آید. باید به این نکته دقت داشته باشید که شما به واسطه این مشاغل، ویزای کشور کانادا را دریافت نخواهید کرد. بلکه شما می‌توانید زمانی که در کشور کانادا هستید از این مشاغل استفاده کنید تا به صورت ثابت، یک شغل مناسب داشته باشید.

ورزشکار و مربی ارائه خدمات اضطراری
کارگران کوتاه مدت پژوهشگر کوتاه مدت
مشاغل دانشجویی نماینده دولت خارجی

مشاغل خانگی

مشاغل خانگی، درکانادا مشاغل رسمی به حساب نمی‌آیند و به همین دلیل،به مجوز کار نیاز ندارند. همین امر سبب می‌شود که مانند مشاغل بدون مجوز کار، سبب مهاجرت برای شما را به وجود نیاورند و همچنین، می‌توانید در خانه و پس از مهاجرت، به این مدل کسب و کارها روی آورید.

وبلاگ نویس فریلنسر
فروشنده محصول در سایت آموزش آنلاین زبان
پرستاری حیوانات خانگی طراح و گرافیست فریلنسر

مشاغل مورد نیاز کشور کانادا

بازار کار کشور کانادا، به برخی از مشاغل نیاز دارد که آن‌ها را از طریق مهاجرین به کشورش تامین می‌نماید. چه بسا این مشاغل، بسیار تخصصی بوده و بازار کار کانادا به آن نیاز دارد. پس صرف اینکه کانادا به آن نیاز دارد، دلیل بر این نیست که مشاغل خوبی نخواهند بود.

فناوری اطلاعات رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی
دامپزشکی مدیریت بازاریابی
برق مکانیک
کامپیوتر معدن
معماری حقوق

مسیرهای مهاجرتی: اکسپرس اینتری ، جاب آفر و برنامه استانی PNP

مسیرهای شما برای مهاجرت، به همین چند راه خلاصه می‌شود. شما می‌توانید از طریق این مسیر ها به کشور کانادا مهاجرت کنید. هر کدام از این مسیرها، راه و روش و فعالیت‌ها و مدارک مورد نیاز خود را دارند. پس بهتر است برای اخذ مهاجرت به روش‌های اکپسرس اینتری، جاب آفر و یا برنامه استانیPNP، اطلاعات کامل و جامعی را دریافت نمایید.

کلام آخر

در این مقاله با ۱۰ شغل مناسب برای مهاجرت به کانادا آشنا شدیم. این مشاغل را با پارامترهای متفاوتی بررسی کردیم و دیدیم که هر کسی که بخواهد می‌تواند به روش‌های مختلفی در کانادا شغل داشته باشد. همچنین، روش‌هایی که شما برای مهاجرت با شغل خود نیاز دارید را نیز بررسی کردیم. حال وقت آن است که بدانیم که سام راد در تمام این مراحل و برای تمام این مشاغل به شما کمک خواهد کرد. شرکت Samrad AI مستقر در کانادا، با شناخت کامل از بازار کانادا، مشاغل مورد نیاز را شناسایی کرده و به آن‌ها اشراف کامل دارد. با ما در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *