برنامه مهاجرت به آتلانتیک

برنامه مهاجرت به آتلانتیک

همانطور که می‌دانید، روش‌های زیادی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد. این روش‌ها به شما کمک می‌کنند تا بتوانید متناسب با شرایط خود مهاجرت خوبی را پشت سر بگذارید. برنامه مهاجرت به آتلانتیک(AIP)، یکی از برنامه‌های مهاجرتی است که به شما کمک خواهد کرد به راحتی به کشور کانادا مهاجرت کنید. این روش، مزایای خاص خود را داشته و به همین دلیل، برای بسیاری از مهاجران به کانادا جذاب است. سام راد در این مقاله قصد دارد به بررسی برنامه مهاجرت به آتلانتیک بپردازد. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

برنامه مهاجرت به آتلانتیک چیست

این برنامه، یکی از راه‌های بسیار عالی برای مهاجرت به کشور کانادا در منطقه آتلانتیک است که به شما اقامت دائم کشور کانادا را می‌دهد. این برنامه برای کارگران ماهر و فارغ التحصیلان بین‌المللی است که مهاجرت به نیوبرانزویک، نوا اسکوشیا، جزیره پرنس ادوارد و نیوفاندلند و لابرادور، شهرهای منطقه آتلانتیک را فراهم خواهند کرد.

این برنامه از یک سو برای مهاجرین کشور کانادا بسیار مناسب است، زیرا می‌توانند به راحتی به کشور کانادا مهاجرت کنند. از سوی دیگر، به کارفرمایان استان آتلانتیک کمک خواهد کرد که بتوانند به راحتی نیروی کار ماهر پیدا کنند و رشد اقتصادی را در این منطقه به وجود آورند. در نهایت، سود اصلی کشور کانادا نیز در این است که نیروی کار ماهر و جوان را به کشور خود دعوت می‌کند.

چرا برنامه مهاجرت به آتلانتیک (AIP)

حال باید بررسی کنیم که چرا باید به این طرح مهاجرتی و این منطقه کشور کانادا توجه خاصی داشت. با ما همراه باشید.

فرصت شغلی

همانطور که می‌دانید، بزرگترین دغدغه مهاجرین کار است. بسیاری از مهاجرین به کشور کانادا، به دلیل پیدا نکردن شغل مناسب، مجبور به انجام کارهای سخت ونامتعارف می‌شوند. بسیاری دیگر نیز مجبور به بازگشت به کشور خود می‌شوند. شما با برنامه مهاجرت به آتلانتیک، شغل خود را به راحتی پیدا خواهید کرد.

زندگی مقرون به صرفه

یکی از مهم‌ترین نکات در مورد زندگی در منطقه آتلانتیک، هزینه پایین زندگی است. همانطور که می‌دانید، یکی از اساسی‌ترین نکات در مورد زندگی در کشور کانادا، هزینه زندگی است. بسیاری از افراد به دلیل هزینه بالای زندگی در شهرهایی مانند کبک، مونترال و …، زندگی سختی در کانادا دارند. اما این شرایط شامل حال کسانی که به منطقه آتلانتیک مهاجرت می‌کنند نخواهد شد.

طبیعت زیبا

یکی از زیبایی‌هایی که در زندگی ما وجود دارد، وجود مناظر طبیعی است. از بهترین ویژگی‌های منطقه آتلانتیک، زیبایی مناظر طبیعی آن است.

فرهنگ غنی

مردم دوست‌داشتنی، سرزمین غنی، فرهنگ زیبا و مهاجرپذیر، ویژگی‌های اصلی این منطقه هستند. در واقع، شما به یک منطقه با تمام نکات مثبت مهاجرت خواهید کرد.

مزایای برنامه مهاجرت به آتلانتیک (AIP)

-شما با این طرح، مهاجرتی بسیار سریع و آسان خواهید داشت. رسیدگی سریع به پرونده مهاجرت شما، از اولین مزایای برنامه مهاجرت به آتلانتیک (AIP) است.

-برای برخی از مشاغل در منطقه آتلانتیک، شما نیاز به پیشنهاد شغلی نخواهید داشت. همانطور که می‌دانید، برای طرح‌های مهاجرتی به کانادا، شما عمدتا باید پیشنهاد شغلی داشته باشید. این طرح به پیشنهاد شغلی نیاز ندارد.

-مشاغل متنوعی در منطقه آتلانتیک وجود دارند که برای شم جذاب به نظر بیایند. شما می‌توانید هر کدام از شغل‌ها را که علاقه‌مند به آن هستید را انتخاب نمایید.

-خدمات بهداشتی و آموزشی منطقه آتلانتیک، مانند سایر بخش‌های کانادا، از سطح بالایی برخوردار است.

-وجود محیط امن در این منطقه، عدم نیاز به سطح زبان بالا، تمکن مالی کم و …، از دیگر مزایای برنامه مهاجرت به آتلانتیک (AIP) است.

-برای مهاجرت به این منطقه شما به LMIA نیز نیاز ندارید.

نیازهای برنامه مهاجرت به آتلانتیک (AIP)

سابقه کار:

شما به سابقه کار حداقل ۱ ساله چه داخل کانادا و چه خارج از کانادا، برای مهاجرت با برنامه مهاجرت به آتلانتیک (AIP)، نیاز دارید. نکته بسیار مهم این است که شما باید به صورت مداوم و در ۱۲ ماه ساعات کاری ۱ ساله خود را (۱۵۶۰ ساعت) پر کرده باشید. لازم به ذکر است که درخواست شما برای برنامه مهاجرت به آتلانتیک (AIP) باید ۵ سال بعد از سابقه کار شما باشد. نکته پایانی این است که شما نیاز به شغل خاصی برای این مهاجرت ندارید(هر شغلی که در دسته بندی ناک کانادا است.)

تمکن:

همانطور که گفته شد، تمکن مالی برای برنامه مهاجرت به آتلانتیک (AIP)، عدد بالایی نیست. تمکن یک نفر برای این طرح، حدود ۳ هزار و ۲۰۰ دلار کانادا است و به اضای اضافه شدن هر نفر حدود ۹۰۰ دلار به این طرح اضافه خواهد شد.

مدارک:

شما باید مدرک زبان خود را همراه داشته باشید.(برای زبان انگلیسی سلپیپ جنرال و یا آیلتس جنرال و برای زبان فرانسوی مدرک تف کانادا(TEF) و یا تی سی اف کانادا)

مدارک تحصیلی شما، به شکل ترجمه شده و با ریز نمرات باید تحویل دولت کانادا شود.

مدارک تمکن مالی شما مطابق با شرایطی که در بالا گفته شد.

گواهی عدم سوءپیشینه

فرم ها

فرم جاب آفر برای افراد خارجی برنامه مهاجرتی آتلانتیک (IMM0157)

فرم  Generic Application Form for Canada [IMM 0008]

فرم Schedule A – Background/Declaration [IMM 5669]

فرم Economic Class – Atlantic Immigration Program [IMM 5501]

فرم Additional Family Information [IMM 5406]

فرم   Supplementary Information – Your travels [IMM 5562]

فرم Use of a Representative [IMM 5476]

مسیرهای برنامه مهاجرت به آتلانتیک (AIP)

  1. برنامه نیروی کار ماهر آتلانتیک (AIPP): مسیر مناسب برای کارگران ماهر با رشته‌های مرتبط با درس خود
  2. برنامه تجربه کار فارغ‌التحصیلان بین‌المللی آتلانتیک (AGS): مسیر مناسب برای فارغ التحصیلان بین‌المللی که دارای مدرک تحصیلی از کانادا هستند.
  3. برنامه کارآفرینی آتلانتیک (AIPNP): مسیر مناسب برای انتقال کسب‌وکار

مراحل درخواست برنامه مهاجرت به آتلانتیک (AIP)

  1. ایجاد پروفایل در سایت شهروندی و پناهندگی کانادا(IRCC)
  2. دریافت پیشنهاد شغلی
  3. ارائه مدارک
  4. پرداخت هزینه
  5. بررسی درخواست و قبولی

کلام آخر

یکی از جذاب‌ترین برنامه‌های مهاجرتی، برنامه مهاجرت به آتلانتیک (AIP) است. در این مقاله با این طرح آشنا شدیم و مزایای آن را نیز دیدیم. با داشتن تمام ویژگی‌هایی که منطقه آتلانتیک دارد، بسیاری از مهاجرین، علاقه‌مند به مهاجرت به این سرزمین هستند. سام راد نیز در کنار شما خواهد بود تا بتوانید مهاجرتی خوب را به منطقه آتلانتیک داشته باشید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *