مهاجرت به انگلستان

امروزه بسیاری از مردم برای تغییر فرایند زندگی خود، به مهاجرت فکر می‌کنند و در پی انتخاب کشوری مناسب برای مهاجرت هستند. مهاجرت به انگلیس، یکی از مسائلی است که بسیاری از مهاجران به آن فکر می‌کنند. سام راد، یکی از شرکت‌های مهاجرتی است که به شما در مقوله مهاجرت کمک خواهد کرد و هر اطلاعاتی که نیاز داشته باشید را در اختیار شما قرار می‌دهد. در این مقاله قصد داریم کشور انگلستان را بهتر بشناسیم و در مورد روش‌های مهاجرت به این کشور زیبا را بررسی کنیم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

انگلستان، کشور بندر ها و باران

یکی از کشورهای موفق قاره اروپا، انگلستان است. این کشور بیش از 56 میلیون نفر جمعیت دارد. همانطور که از نامش پیدا است، زبان رسمی مردمان انگلیسی بوده و دین رسمی این کشور، مسیحیت است. در نهایت، پول رسمی این کشور پوند استرلینگ است.

انگلیس، از غرب با ولز و از شمال اسکاتلند با هم مرز است. این 3 کشور و برخی کشور های دیگر مانند کانادا، استرالیا و …، در کنار یکدیگر، بریتانیای کبیر را ایجاد می‌کنند. آب و هوای این کشور به دلیل شرایط جوی، به صورت کلی عمدتا بارانی است. اگر علاقه مند به باران هستید، کشور انگلیس برای شما بسیار مناسب خواهد بود.

مزایای مهاجرت به انگلستان

هر کشوری، دارایی مزایا و معایب خاص خود است. این عوامل، می‌تواند در روند مهاجرت هر ک تاثیرگذار باشد. با ما همراه باشید تا مزایای مهاجرت به انگلستان را با یکدیگر بررسی کنیم.

فرهنگ

در این کشور، فرهنگ های زیادی وجود دارد. طیف وسیع زبان ها، مردم و فرهنگ های مختلف در این کشور سبب شده است که انگلستان مقصد جذابی برای مهاجرین باشد. در این کشور شما با همه این عوامل آشنا شده و همین امر سبب خواهد شد که احساس غربت در این کشور کمتر از مابقی کشور ها خواهد بود.

سطح آموزشی

سطح آموزش بالا در کشور انگلستان، این کشور را برای دانشجویان بسیار جذاب کرده است. 3 دانشگاه از 10 دانشگاه برتر دنیا، در انگلستان هستند.

سیستم بهداشت رایگان

خدمات بهداشت ملی(NHS) به این شکل است که خدمات پزشکی یا به شکل رایگان در اختیار مردم قرار می‌گیرد یا با هزینه بسیار کم این امر ممکن خواهد بود.

فرصت شغلی

فرصت های شغلی متفاوت و متنوعی در کشور انگلستان وجود دارد که شما با مهاجرت به این کشور به همه این فرصت ها دسترسی خواهید داشت.

میراث فرهنگی

کشور انگلستان موزه‌ها، بناهای تاریخی و مکان های فرهنگی بسیار زیادی را در خود جای داده است. این بناها، در شهرهایی مانند لندن، منچستر و … گنجانده شده است.

توان مسافرت

شما با حضور در این کشور و اخذ اقامت آن، می‌توانید به کشور های مختلف و متنوعی سفر کنید. دسترسی به کل کشور های اروپایی و راحتی در اخذ ویزای اکثر کشور های دنیا، شاخصه ای است که شما در مهاجرت به انگلستان به دست خواهید آورد.

کیفیت زندگی

کیفیت زندگی در این کشور، بسیار متفاوت از کشور های دیگر است. استاندارد بالای زندگی، سطح بالای رفاه در این کشور، اوقات فراغت و همچنین، وجود تعادل بین کار و زندگی، عواملی هستند که کیفیت زندگی شما در انگلستان را بالاتر خواهند برد.

روش‌های مهاجرت به انگلستان

قدم اول در بررسی روش های مهاجرت به انگلستان، بررسی شرایط مهاجرت به انگلستان است. شما باید در ابتدا به این مقوله توجه کنید که شرایط مهاجرت به کشور انگلستان را دارید یا خیر؟ به عنوان مثال، انگلستان مقصد مناسبی برای مهاجرت تحصیلی است، زیرا که شما با هزینه مناسب در بهترین دانشگاه های دنیا آموزش خواهید دید. همچنین، شما برای مهاجرت به انگلستان، نیاز به دعوت نامه از سوی فردی که اقامت دائم انگلستان را دارد، دارید. با علم به تمام این موضوعات به سراغ بررسی روش‌های مختلف مهاجرتی به انگلستان خواهیم شد.

مهاجرت کاری

در این روش، شما یا از طریق ارسال مدارک خود برای یکی از کارفرمایان انگلستانی و انجام پروسه مهاجرت خود، در صورت تایید کارفرما می‌توانید به کشور انگلستان مهاجرت کنید. در روش دوم، شما از سوی یک کارفرما درخواست کار دریافت می‌نمایید که در این حالت، احتمال ورود شما به انگلستان، بسیار بالاتر از مورد اول است.

مهاجرت تحصیلی به انگلستان

در این راه، شما سه روش در برابر خود دارید. ویزای دانشجویی عمومی، ویزای دانش آموزی و ویزای تحصیلی کوتاه مدت، از روش های اصلی این مهاجرت هستند.

ویزای دانشجویی عمومی، برای هر کسی است که علاقه مند به تحصیل در کشور انگلستان است. مدت زمان این ویزا، مدت تحصیل + 1 ماه است. این ویزا نیازمند پذیرش از سوی موسسه عالی خواهد بود. سن 16 الی 17 سال می‌توانند این درخواست را داشته باشند. در نهایت، اقدام باید 3 ماه زودتر صورت گیرد.

ویزای دانش آموزی به دو روش صادر می‌شود. برای کودکان کمتر از 16 سال، تا 6 سال+ 4 ماه و 16 یا 17 سال تا 3 سال+ 4 ماه صادر می‌شود. با این ویزا دانش آموز می‌تواند در مدارس غیر دولتی تحصیل را ادامه دهد. دقت کنید که اجازه تحصیل در مدارس دولتی وجود نداشته و دانش آموز باید در مدرسه غیر دولتی تحصیل نماید.

با ویزای تحصیلی کوتاه مدت، 6 الی 11 ماه اجازه تحصیل در انگلستان را خواهید داشت.

مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه گذاری

این روش مهاجرت به انگلستان، شامل 4 شیوه است که با یکدیگر بررسی خواهیم کرد. اخذ ویزای کارآفرینی، استارتاپ، خرید خانه و ثبت شرکت، 4 روش مهاجرت از طریق سرمایه گذاری هستند.

در راهکار اول، شما با آیتلس 4.5 یا 5، سرمایه 50 هزار پوندی و طرح بیزنس پلن، می‌توانید برای خود و خانواده تان(همسر و فرزندان زیر 18 سال) اقامت دائم دریافت کنید.

در راه دوم، یعنی استارتاپ به این شکل است که شما با یک ایده خلاقانه و متفاوت، با سطح زبان B2 می‌توانید مهاجرت کنید. سرمایه لازم شما 50 هزار پوند است اما اگر این سرمایه را جذب کنید هم می‌توانید استارتاپ خود را راه اندازی کنید.

راه سوم، یعنی خرید خانه به این شکل است که شما با خرید خانه قدیمی و بازسازی آن و وارد کردن سرمایه 50 هزار پوندی، می‌توانید ویزای سرمایه گذاری دریافت نمایید.

راه آخر نیز ثبت شرکت است. در این روش، شما شرکت خود را در 13 روز ثبت خواهید کرد و اگر بتوانید جذب سرمایه داشته باشید، می‌توانید ویزا دریافت کنید.

مهاجرت از طریق ازدواج

روش مهاجرت از طریق ازدواج نیز، یکی دیگر از روش های مهاجرت به انگلستان است و به دلیل سیستم اقامت خونی، شما می‌توانید از این طریق به انگلستان مهاجرت کنید. در این روش، همسر شما باید تابعه انگلستان باشد، طرفین باید بالای 18 سال باشند، ازدواج حضوری باشد، مدارک جهت اثبات سوری نبودن وجود داشته باشد و ازدواج توسط دولت انگلستان، تایید شود.

مهاجرت از طریق تولد

بر اساس سیستم اقامتی انگلستان که بر مبنای خون است، اگر پدر یا مادر یا هر دو، تبعه انگلستان باشند، فرزند نیز جزو تبعه های انگلستان به حساب می‌آید.

مهاجرت از طریق پناهندگی

در نهایت، افراد می‌توانند با درخواست از دولت انگلستان، پناهندگی آن کشور را دریافت کنند. روند قانونی و مراحل آن نیز به صورت کامل توسط دولت انگلستان انجام خواهد شد.

کلام آخر

در این مقاله، با کشور زیبای انگلستان آشنا شدیم. دیدیم که این کشور یکی از مقاصد جذاب برای مهاجرت بوده و به همین دلیل، بسیاری از افراد قصد مهاجرت به این کشور را دارند. روش‌های مهاجرتی به انگلستان را بررسی کردیم و دیدیم که راه های زیادی برای مهاجرت به انگلستان وجود دارد. حال سام راد در کنار شما است تا بتوانید مهاجرتی آرام و بی‌درسر داشته باشید.

شرایط زندگی در انگلستان

شرایط زندگی در انگلستان یکی از مهم‌ترین سوالات در زمان مهاجرت به یک کشور، سوال در مورد شرایط زندگی در آن کشور است. برای کسانی که قصد دارند به کشور انگلستان مهاجرت کنند، سوال شرایط زندگی در انگلستان چگونه است؟، از مهم‌ترین سوالات خواهد بود. در این مقاله قصد داریم به معرفی کلی کشور انگلستان […]

ثبت اختراع در انگلستان

ثبت اختراع در انگلستان ثبت اختراع، یکی از موارد به ظاهر بی‌اهمیت ولی بسیار مهم است. این اهمیت به حدی است که شما می‌توانید به این وسیله، اقامت گرفته و مهاجرت کنید. ثبت اختراع در انگلستان و به صورت کلی، ثبت اختراع در کشوری خاص، قواعدی دارد که در این مقاله قصد داریم به آن‌ها […]

 ویزای innovation انگلستان

 ویزای innovation انگلستان بریتانیا درهای خود را به روی کارآفرینان و صاحبان ایده برای راه‌اندازی کسب‌و‌کار نوآورانه و اقامت در بریتانیا باز کرده است. مهاجرت به بریتانیا از طریق ویزای innovation انگلستان‌ یکی از جدیدترین و پرطرفداران‌ترین مسیرهای مهاجرتی است. چرا که با دریافت این نوع ویزا از مزایای بسیاری برخوردار خواهید شد. همچنین پایان […]

انواع شرکت در انگلستان

انواع شرکت در انگلستان کشور انگلستان برای فعالیت‌های اقتصادی و کسب‌وکار مزایای قابل توجهی دارد که آن را به یکی از جذاب‌ترین مکان‌ها برای سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی انواع شرکت‌ها در انگلستان تبدیل کرده‌اند. مزایایی همچون: بازار مالی پیشرفته، نیروی کار متخصص، زبان انگلیسی، موقعیت جغرافیایی، بازار داخلی قوی، زیرساخت‌های پیشرفته، محیط کسب‌وکار نسبتاً پایدار و […]

بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت

بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت انتخاب کشور مناسب برای مهاجرت یکی از مهم‌ترین تصمیماتی است که هر فرد می‌تواند در زندگی خود بگیرد. این تصمیم تأثیرات عمیق و دائمی‌ بر کیفیت زندگی، فرصت‌های شغلی، آموزش و تربیت فرزندان و سلامت روانی و جسمی ‌افراد دارد. در این مقاله از سام راد به بررسی بهترین کشورهای […]

مراجعه به سفارت کانادا: دانستنی‌های مهم

مراجعه به سفارت کانادا: دانستنی‌های مهم کانادا یکی از محبوب‌ترین مقاصد مهاجرتی به خصوص برای ما ایرانیان است. در پروسه مهاجرت به این کشور پهناور، برای به سرانجام رساندن پروسه‌ی اخذ ویزا خصوصا انجام بیومتریک، مراجعه به یکی از سفارت‌های کانادا یا مراکز درخواست ویزا (VAC Center) برای شما الزامی‌خواهد بود. از ‌این رو اگر […]