10 شغل پردرآمد کانادا و شناخت مشاغل دیگر با سام راد

۱۰ شغل پردرآمد کانادا

۱۰ شغل پردرآمد کانادا

شغل، یکی از مهمترین ارکان در مهاجرت است و درآمد، یکی از مهمترین پارامترهای شغل. ۱۰ شغل پردرآمد در کانادا، بحثی جذاب است که سام راد قصد دارد به آن پرداخته و با بررسی کامل آن، اطلاعات کامل‌تری در این مورد جمع‌آوری خواهیم کرد. در ابتدا باید به بررسی برخی ویژگی‌های کار در کانادا پرداخته و سپس به بررسی ۱۰ شغل پردرآمد در کانادا خواهیم پرداخت. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

مهمترین نکته مهاجرت به کانادا

همانطور که همه ما می‌دانیم، یکی از اصلی‌ترین چالش‌های مهاجرت، شغل و کار است. بسیاری از افراد، به واسطه نداشتن شغل، زندگی سختی را در کشور مقصد می‌گذرانند و حتی توان خرید بلیط برای بازگشت به کشور خود را ندارند. شغل شما می‌تواند آینده شما را به صورت کامل تحت تاثیر قرار دهد. شما می‌توانید کسب و کار خود را با طرح جابجایی بین المللی به کشور کانادا ببرید و یا با طرح استارتاپ ویزا، شغل خود را داشته باشید. به صورت کلی، شما باید در مورد شغل و کار و درآمد خود بسیار حساس باشید تا زندگی سختی را در کانادا نداشته باشید.

شرایط کار در کانادا

هر کشوری، دارای اصول مشخص برای کار کردن است. این اصول، بر مبنای فرهنگ این کشور (کانادا) طراحی شده و افراد آن کشور به آن‌ها پایبند هستند. به عنوان مثال، ساعتی که در ایران به عنوان ساعت استراحت است، ۱ ساعت بوده حال آنکه در کشوری مانند کانادا به این شکل نیست. شما باید از این موارد مطلع باشید. این بررسی، به توضیح شرایط کار مهاجرین نیز خواهد پرداخت. با ما همراه باشید تا به معرفی شرایط کاری در کانادا بپردازیم.

داشتن ویزای کار در کانادا

زمانی که شما به کشور کانادا مهاجرت می‌کنید، برای انجام فعالیت مشخص، نیاز به ویزای کار دارید. شما باید تحت عنوان فردی که قرار است برای کشور کانادا مفید بوده و کاری را انجام دهد، شناخته شده باشید و در غیر این صورت، شما نمی‌توانید شغل داشته باشید.

ساعات و روزهای کاری

در کشور کانادا، ساعت کار از ساعت ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر است و روز های کاری از دوشنبه تا جمعه خواهد بود.

تایم ناهار

زمان استراحت شما در روز، ۲ الی ۳ ۱۵ تا ۲۰ دقیقه است. شما می‌توانید در این تایم استراحت، نوشیدنی خورده و یا به قدم زدن و استراحت کردن بپردازید.

حقوق

یکی از موارد جالب در مورد کشور کانادا این است که در کانادا، هر دو هفته حقوق پرداخت می‌شود و در ماه دو بار پرداخت حقوق وجود دارد. همچنین، مانند تمام کشور های دیگر، متناسب با شغل، تخصص و تجربه شما، درآمد شما متفاوت خواهد بود.

زبان

کشور کانادا، کشوری با دو زبان انگلیسی و فرانسوی است. شما برای داشتن یک شغل، باید به یکی از این دو زبان مسلط باشید. طبیعی است که تسلط شما به هر دو زبان، برای شما امتیاز بزرگی به حساب می‌آید. مهاجرت فرانسوی زبان‌ها به کانادا قوانین خاص خود را دارد که در مقاله‌ای جداگانه به بررسی آن پرداخته شده است.

بازار کار مناسب

یکی از مهمترین پارامترها در مورد کانادا، این است که این کشور بازار کار مناسبی دارد. تا سال ۲۰۲۱، تعداد مشاغل در دسترس به ۹۱۳ هزار شغل رسیده است. این امر مدیریت صحیح کانادا در مورد بازار کار را نشان می‌دهد و خیال شما را از بابت پیدا کردن شغل راحت می‌نماید.

حالت کاری

کشور کانادا، یکی از کشورهایی است که به کار گروهی اهمیت زیادی می‌دهد. این مقوله که ریشه فرهنگی دارد، سبب می‌شود که افراد به بهترین شکل ممکن، خود را نشان داده و بهترین نتیجه گیری در محیط کار رخ دهد.

۱۰ شغل پردرآمد کانادا

حال با دانستن این موارد، بهتر است به سراغ معرفی ۱۰ شغل پردرآمد دنیا برویم. با سام راد همراه باشید.

پرستاری

یکی از مشاغل پردرآمد در کانادا، پرستاری است. طی چند سال اخیر، پرستار خانگی نیز یکی از مشاغل جذاب برای کشور کانادا به حساب می‌آید. درآمد پرستاران از ۴۱۳۹۶ تا ۱۲۸۶۵۵ دلار در سال است. در مقاله کامل فرآیند اقدام به اکسرپس اینتری را برای پرستاران توضیح داده‌ایم که شما را دعوت به مطالعه آن می‌کنیم.

کاردرمانگر

کار درمانگرها، افرادی هستند که در کنار بیماران جسمی حرکتی قرار گرفته و آنها را تا بازگشت به زندگی معمولی، کمک می‌کنند. درآمد سالیانه این افراد ۳۴۹۶۴ تا ۱۰۲۱۰۲ دلار است.

فیزیوتراپیست

فیزیوتراپیست‌ها، از جمله از افرادی هستند که درآمد بالایی در کانادا دارند. از ۳۱۹۹۷ تا ۱۰۲۱۰۲ دلار، درآمد سالانه یک فیزیوتراپیست است.

متخصص شنوایی سنجی

شنوایی سنجی در کانادا، از مشاغل مهم و پر درآمد به حساب می‌آید. اهمیت این شغل به این دلیل است که میانگین سن در کشور کانادا بسیار بالا رفته و مراقبت از این افراد بسیار مهم است. از ۵۵۴۵۶ تا ۱۰۷۷۳۸ دلار، درآمد یک شنوایی سنج در به صورت سالانه است.

متخصص بینایی‌سنجی

باز هم به دلیل کهولت سن در جمعیت کانادا، بینایی سنجی نیز بسیار شغل مهم  پردرآمدی به حساب می‌آید. به صورت سالانه، از ۲۹۲۵۰ تا ۶۵۰۰۰ دلار درآمد بینایی سنج‌ها در کانادا است.

دندانپزشکان

دندان پزشکی، یکی از مشاغل پردرآمد در کانادا به شمار می‌رود. این امر در کانادا نیز به همین شکل است. ۱۴۰۰۰۰ دلار در سال، درآمد ماهانه این افراد است.

درمانگر تنفسی

دکتر متخصص در زمینه تنفسی را درمانگر تنفسی می‌نامند. این افراد، متخصص در درمان بیماری های تنفسی هستند. درآمد آن ها به طور میانگین در سال از ۳۲۶۲۷ تا ۱۰۰۷۱۸ دلار است.

ماساژ درمانگر

شاید برای شما جالب باشد که ماساژ به شیوه درمانی، یکی از راه حل‌های پزشکی در جهان به حساب می‌آید. درآمد این افراد در کشور کانادا از ۲۷۴۴۰ تا ۹۹۴۵۰ دلار در سال است.

کایروپراکتور

این افراد، به معضلات استخوانی عضلانی پرداخته و به بررسی سیستم عصبی بدن می‌پردازند. این رشته به فیزیوتراپی نزدیک است اما با آن ها متفاوت است. از ۳۹۸۷۲ تا ۱۰۰۱۸۱ دلار درآمد سالانه کایروپراکتور ها در کانادا است.

روان‌شناس

روان‌شناس ها نیز در زمره افرادی هستند که درآمد بالایی دارند. از ۵۹۸۶۰ تا ۱۳۲۵۰۰ دلار در سال، درآمد این افراد است. شاید برای شما نیز جالب باشد که تمام این مشاغل، مرتبط به شاخه پزشکی و درمانی هستند. این امر اهمیت کانادا به سلامتی را نشان می‌دهد. در کنار این مشاغل، گروه‌های مهندسی، وکالت و IT نیز وجود دارند.

ویزای کاری کانادا

شما به چند طریق می‌توانید در کانادا ویزای کار داشته باشید. در قدم اول، شما می‌توانید از طریق جاب آفر و یا اکسپرس اینتری مهاجرت کنید. در این حالت به ویزای کاری کانادا نیازمند هستند. در حالت دوم، شما می‌توانید با طرح جابجایی کسب و کار، شغل خود را با خود به کانادا برده و کسب و کار خود را در آنجا راه اندازی کنید. طرح مهاجرت استانی PNP نیز، از روش‌های دیگر است. در قدم آخر نیز، طرح استارتاپ ویزا، شما می‌توانید با یک ایده استارتاپی به کشور کانادا بروید.

کلام آخر

در این مقاله، با شرایط و پارامترهای کاری در کانادا، آشنا شدید. این موارد، مهم ترین گزینه‌ها برای کار در کانادا به حساب می‌آیند. همچنین، مشاغل برتر از لحاظ درآمدی را در کانادا شناختیم. این شناخت می‌تواند به شما کمک کند و شما با تصمیمی درست، زندگی ایده‌آلی برای خود بسازید. سام راد در کنار شما خواهد بود تا برای هر کدام از روش‌های مهاجرتی خود، آسان‌ترین راه را داشته باشید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *