راه اندازی کسب و کار آنلاین در کانادا می تواند از نظر درآمدی شما را به حد خوبی پایدار سازد. مهاجرت به کانادا با سام راد

راه اندازی کسب و کار آنلاین در کانادا

راه اندازی کسب و کار آنلاین در کانادا

رشد همه روزه و همه‌گیر اینترنت، سبب شده است تا بسیاری از کسب و کارها به سمت راه‌اندازی شعبه آنلاین خود بزنند. برخی دیگر نیز، از ابتدا کسب و کار خود را آنلاین شروع می‌نمایند. راه‌اندازی کسب و کارهای آنلاین در کانادا و مهاجرت از طریق آن، یکی از سوالات امروزه بسیاری از مهاجران است. سام راد، با هدف ایجاد بستری مناسب برای مهاجرت شما، آماده است تا به این سوال پاسخ دهد. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

کسب و کار های پردرآمد آنلاین در کانادا

قبل از ورود به بحث، بهتر است به معرفی برخی از مشاغل آنلاین در کشور کانادا بپردازیم. شما با انتخاب این مشاغل، می‌توانید به راحتی درآمد دلاری مناسب داشته باشید. درآمدهای این مشاغل، تا بالای ۸۵ هزار دلار کانادا در سال نیز می‌تواند میل کند. تلاش و استمرار شما درآمد شما را مشخص خواهد نمود.

معلم زبان انگلیسی به صورت آنلاین – ۲۰ دلار ساعتی همکار فروش – ۴۰ تا ۵۰ هزار دلار در سال
معلم آنلاین خارج از کشور – ۵۰ هزار دلار در سال مختصص مدیریت شبکه‌های اجتماعی – ۲۰ تا ۳۰ دلار در ساعت
دیجیتال مارکتینگ – ۵۰ هزار دلار در سال مشاور توسعه کسب و کار – ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار دلار
مدیر پروژه بالینی – ۸۵ تا ۱۰۰ هزار دلار مدیریت منطقه‌ای – ۸۰ هزار دلار

اما این مشاغل، نیاز به راه‌اندازی ندارند، بلکه شما باید متخصص در حوزه‌های این چنینی باشید تا بتوانید به راحتی در این فضا کسب درآمد کنید. این اطلاعات، می‌تواند برای شما مفید واقع شود. پس اگر در زمینه‌ای تخصص دارید و می‌توانید آن را به صورت آنلاین انجام دهید، حتما سراغ جاب آفر کانادا رفته و آمار کلی از کار خود به دست آورید.

راه اندازی کسب و کار آنلاین در کانادا

مسیر راه‌اندازی کسب و کار آنلاین در کانادا مسیری بسیار متفاوت است. شما باید اموری را رعایت کنید که در ایران به آن‌ها توجهی نمی‌شود. همچنین، باید مسائلی را در نظر بگیرید، که برای شما بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

برنامه ریزی کامل داشته باشید

شما با برنامه‌ریزی کامل برای کسب و کار خود، آماده خواهید بود که چگونه وارد بازار شوید. اینکه شما چه محصول یا محصولاتی را به بازار عرضه خواهید کرد و یا چه خدماتی را به جامعه کانادا، ارائه می‌کنید، چه قیمتی برای کالا یا خدمات خود دارید و یا چه مزیت رقابتی دارید، مقوله ای است که شما را بسیار کمک خواهد نمود.

داشتن طرح اولیه از کسب و کار، آینده‌ای که در این کسب و کار رسد می‌کنید، فعالیت‌های همیشگی و موقت و …، همه اموری هستند که شما باید آن‌ها را مشخص کنید تا بتوانید به راحتی کار خود را شرروع نمایید.

ابزارهای لازم خود را تهیه کنید

شما نیاز به ابزارهای زیادی برای راه اندازی کسب و کار آنلاین در کانادا دارید. به عنوان مثال، شما نیاز به وب‌سایت برای کسب و کار خود دارید، یا شما باید روش پاسخگویی به مشتریانتان را مشخص کرده باشید. ممکن است شما نیاز به یک صفحه اینستاگرامی داشته باشید تا بتوانید کالاهای خود را در آنجا معرفی نمایید. به صورت کلی، شما باید تمام ابزارهای لازم خود را برای فرایند راه‌اندازی کسب و کار آنلاین داشته باشید و آماده آن‌ها باشید.

مدیریت خود را چاشنی کار کنید

شما باید بتوانید کسب و کار خود را مدیریت کنید. زمانی‌که فردی قصد راه‌اندازی کسب و کاری را دارد، مهم‌ترین پارامترها، میزان سرمایه اولیه، هزینه‌های اولیه و در نهایت قدرت مدیریت مالی او است. ویژگی بسیار مناسب کسب و کارهای آنلاین این است که شما با هزینه بسیار کمتری نسبت به روش سنتی، کسب و کارتان را شروع خواهید کرد.

اما باید توجه داشت که این مدیریت شما است که کسب و کار شما را به جلو حرکت خواهد داد. پس بدون توجه به هر اتفاق و مساله‌ای، شما باید بتوانید به بهترین شکل ممکن کسب و کار خود را مدیریت نمایید.

خود را معرفی کنید

فرض کنید شما بهترین تولید کننده گوشی در جهان هستید، تمام امکانات لازم در شرکت شما وجود دارد و به‌روزترین تکنولوژی در شرکت شما استفاده می‌شود. اما هیچ کس شما را نمی‌شناسد. آیا موفق خواهید شد؟ پاسخ مشخص است. شما باید بتوانید با محتوای صحیح و برندینگ کامل، خود را به جامعه معرفی کنید، خواه این جامعه در ابعاد شهر شما، کشور شما و یا جهان باشد. پس با شروع پروسه راه اندازی کسب و کار در کانادا، شما باید خود را به همگان معرفی کنید.

ثبت شرکت در کانادا

حال که همه چیز آماده است، شما باید کسب و کار خود را در کانادا ثبت کنید. این امر سبب می‌شود که شما تحت قوانین مالیاتی کانادا قرار بگیرید، جنبه کاملا رسمی پیدا کرده و در بازار خود شناخته شوید و در نهایت، بتوانید سهمی در بازار کسب و کارتان داشته باشید. مراکز دولتی مختلفی در کانادا وجود دارند که شما می‌توانید کسب و کار خود را در آن ثبت نمایید.

لازم به ذکر است که هر استان از کانادا، دارای شرایط و قوانین خاص خود بوده و شما باید آن قوانین را به صورت کامل مطالعه کرده باشید. مقالات جامعی برای شما پیرامون ثبت شرکت در کانادا، معرفی انواع شرکت در کانادا و همچنین هزینه‌های ثبت شرکت در کانادا نوشته‌ایم که شما را به مطالعه آن دعوت می‌کنم.

اهمیت بیزنس پلن

شما باید بیزنس پلن دقیق و مشخص برای راه اندازی کسب و کار خود داشته باشید تا دولت کانادا، کسب و کار شما را موجه دانسته و اجازه فعالیت را به شما بدهد. اهمیت این مقوله، به اندازه‌ اهمیت راه‌اندازی کسب و کار آنلاین است. پس به هیچ عنوان این بخش را دست کم نگیرید. شما در آینده می‌توانید کسب و کار و خودتان را به کانادا منتقل کنید، پس حتما به بیزنس پلن نیاز دارید.

مزایای راه اندازی کسب و کار آنلاین در کانادا

به صورت کلی، تمام کسب و کارهای آنلاین مزایای خاص خود را دارند. اینکه کشور کانادا به کسب و کار آنلاین ثبت شده در کانادا چه بهایی خواهد داد، بحثی متفاوت است؛ اما کسب و کار های آنلاین ویژگی های ثابتی دارند.

  1. هزینه بسیار پایین برای راه‌اندازی
  2. عدم نیاز به نیروی کار با حقوق
  3. کسب درآمد حتی بدون حضور
  4. امکان کسب درآمد دلاری (ویژه کسب و کار آنلاین خارج از ایران)

معایب راه اندازی کسب و کار آنلاین در کانادا

همانطور که هر کاری در کنار مزایا، معایب خود را نیز دارد، موضوع راه‌اندازی کسب و کار هم به همین شکل است. شما در ابتدای راه خود، باید معایب را نیز بدانید.

  1. زمان زیاد برای شروع کسب و کار
  2. سختی اول راه در فروش و یا عقد قرارداد
  3. نداشتن آینده مطمئن

جاب آفر کانادا

همانطور که در بالا گفته شد، شما می‌توانید به راحتی از فرصت جاب آفر استفاده کرده و با تخصص و مهارتی که در زمینه‌های مختلف دارید، به صورت آنلاین در کانادا کار کنید. امروزه، تمام دنیا پذیرفته‌اند که بسیاری از کارها به صورت آنلاین قابل انجام است و حتی ممکن است شما با مهارت خودتان، درآمد بسیار بالایی کسب نمایید.

کلام آخر

برای راه‌اندازی کسب و کار آنلاین در کانادا، شما باید مراحل مختلفی را طی نمایید. در این مقاله به بررسی تمام این مراحل پرداختیم. همچنین، دیدیم که برخی از مشاغل به صورت آنلاین قابل انجام بوده و برای شما درآمد زیادی به ارمغان خواهند آورد. شما می‌توانید به راحتی از طریق ثبت شرکت، استفاده از جاب آفر و یا راه‌اندازی کسب و کار آنلاین در کانادا، زندگی جدیدی را برای خود ایجاد کنید. سام راد در کنار شما خواهد بود تا بتوانید به بهترین شکل ممکن همه چیز را تحت کنترل داشته باشید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *